Veelgestelde Vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer je bij Alphageur een parfum bestelt, houd er dan rekening mee dat de levertijd iets langer kan zijn dan je gewend bent. Omdat parfums speciale verzendvoorwaarden hebben, kan de levering wat meer tijd in beslag nemen. Gemiddeld duurt het 6 tot 10 werkdagen (ma-vr, behalve op feestdagen) voordat je bestelling bij je aankomt. Hierdoor kunnen we onze producten tegen zeer scherpe prijzen aanbieden.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Vanwege de grote interesse in onze producten kan het zijn dat je product iets later aankomt dan verwacht. We hopen op je begrip. Als deze periode is verstreken en je hebt nog steeds niets ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@alphageur.nl. We zullen dan voor je uitzoeken wat er met je pakket aan de hand is.
Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren. Hoe doe ik dat?
Om een retourzending te regelen, neem je simpelweg contact op met onze klantenservice via info@alphageur.nl. Vermeld je naam, het bestelnummer (bijv. #0000) uit de bevestigingsmail en de reden voor retour. We zullen je dan het retouradres meedelen en de retourzending bevestigen. Nadat dit is gebeurd, kun je het product met een koerier van jouw keuze naar ons terugsturen.
Wat kost het retourneren?
Het retourneren gebeurt op eigen kosten. De kosten hangen af van de koerierdienst. Bezoek de website van de betreffende koerierdienst waarmee je wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
Er is altijd een retourperiode van 30 dagen. De retourperiode begint op de dag dat je het artikel hebt ontvangen. Er gelden echter bepaalde voorwaarden voor retourzendingen: Je kunt het artikel alleen retourneren als:
- De retourperiode nog niet is verstreken;
- Het product zich in de originele verpakking bevindt en alle etiketten er nog aan vastzitten;
- Het product niet is gebruikt.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Wij accepteren betalingen via iDeal, Bancontact, Visa, Mastercard, Maestro en Klarna. Als je niet zeker weet of je betaalmethode wordt geaccepteerd, volg dan de stappen op de betalingspagina om alle mogelijke opties te bekijken. Alle transacties verlopen via veilige en betrouwbare betaalsystemen en zijn daarom 100% veilig.
Wat als ik geen bevestigingsmail voor mijn bestelling heb ontvangen?
Dit zou niet moeten gebeuren. Stuur een e-mail met je volledige naam en e-mailadres naar info@alphageur.nl. We zullen je snel verder helpen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je je bestelling om wat voor reden dan ook annuleren? Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar info@alphageur.nl. Vermeld je naam, je bestelnummer (bijv. #0000) uit de bevestigingsmail en de reden voor annulering.